Nieuw: Wnra-helpdesk voor vragen over normalisering

Nieuw: Wnra-helpdesk voor vragen over normalisering
Sprekers:
Locatie:
Datum:
10 januari 2019
Aanvang:
Kosten:
Datum:
10 januari 2019
Locatie:
Datum:
10 januari 2019
Geplaatst op:
10 januari 2019
Door:
Nu de datum van 1 januari 2020 met rasse schreden dichterbij komt, gaat er steeds meer aandacht uit naar de implementatie van de Wnra. Het is belangrijk dat op het juiste moment de juiste stappen worden gezet en de juiste keuzes worden gemaakt. Dit is soms complex, want over een aantal zaken bestaat nog onduidelijkheid.

Capra Advocaten ondersteunt u graag in dit proces. Deze ondersteuning kan bestaan uit voorlichting (ten behoeve van, bijvoorbeeld, leidinggevenden en bestuurders), uit scholing (van, bijvoorbeeld, de medewerkers P&O en de arbeidsjuristen) of uit concrete advisering over een specifieke vraag. Bij dit laatste kunt u bijvoorbeeld denken aan de vraag of het nu wel of niet aanbeveling verdient om aan de medewerkers een schriftelijke arbeidsovereenkomst voor te leggen.

Om overheidswerkgevers nog verder te ondersteunen, introduceert Capra Advocaten de Wnra-Helpdesk. U kunt contact opnemen met de helpdesk als u een korte vraag heeft, als u een bepaalde gedachte over de Wnra of de implementatie ervan wilt toetsen of om kort te sparren met één van onze deskundigen. Aan dit gesprek met de helpdesk zijn geen kosten verbonden, tenzij blijkt dat een uitgebreid(er) advies noodzakelijk is. Als dat zo is, hoort u dat uiteraard meteen.

De Wnra-Helpdesk is iedere werkdag tussen half 9 en half 10 bereikbaar. U kunt hiervoor contact opnemen met uw vaste contactpersoon of met één van de vestigingen van Capra Advocaten.
Telefoon:
Mobiel:
E-mail:
Linkedin