Capra Advocaten doet er alles aan om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Toch kan het voorkomen dat u ontevreden bent over een bepaald aspect van onze dienstverlening. Hieronder kunt u lezen op welke wijze u uw ontevredenheid kenbaar kunt maken.
Interne klachtenregeling Capra Advocaten
Wanneer u ontevreden bent over de kwaliteit van onze dienstverlening of over de declaratie verzoeken wij u uw bezwaren eerst voor te leggen aan uw eigen advocaat. U kunt zich daarvoor echter ook wenden tot mr. J.J. Blanken, klachtenfunctionaris van ons kantoor.
Wij zullen in overleg met u zo snel mogelijk een oplossing voor het probleem proberen te vinden. Deze oplossing zullen wij altijd schriftelijk aan u bevestigen. Mocht ons overleg onverhoopt in uw ogen niet tot een bevredigend resultaat leiden, dan kunt u een klacht indienen bij de Geschillencommissie Advocatuur. Deze weg staat ook voor u open wanneer ons kantoor niet binnen vier weken na het indienen van uw bezwaren schriftelijk op uw klacht heeft gereageerd.
Onze Kantoorklachtenregeling kunt u hier inzien: Kantoorklachtenregeling
Geschillencommissie Advocatuur
Capra Advocaten is aangesloten bij een tweetal geschillencommissies, te weten de Geschillencommissie Advocatuur voor Consumenten en de Geschillencommissie Advocatuur Zakelijk. Deze commissies zijn bevoegd om klachten in behandeling te nemen van particuliere dan wel zakelijke cliënten. U kunt de klacht tot uiterlijk twaalf maanden na de datum van de schriftelijke reactie van ons kantoor indienen bij de Geschillencommissie Advocatuur. Voor nadere informatie hierover en voor de reglementen die de beide commissies hanteren, wordt verwezen naar de website www.degeschillencommissie.nl
Meer informatie
Indien u meer informatie wilt hebben over de Klachten- en Geschillenregeling, kunt u informatie aanvragen bij de Nederlandse Orde van Advocaten (www.advocatenorde.nl).